Öğrenme Çıktıları / Özgü Ölçüt Matrisi
| Öğrenme Çıktıları |
| Öğrenciler derme oluşturma ve geliştirme işlevi tanımlar . Bu işle ilgili temel kavram, ilke, yöntem ve süreçleri açıklayabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Derme oluşturma ve geliştirmenin işinin politika oluşturma ve seçimden başlayarak korumaya kadar olan temel süreçleri ayrı ayrı açıklar ve uygulayabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelerin ürünü olan elektronik kaynakları ve bu dermenin oluşturulup geliştirilmesine yönelik temel süreçleri açıklar; bu konuda yaşanan temel sorunlar ve uygulamaları tartışabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek