| Temel felsefi sorunsalları bileceklerdir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Felsefeye ilişkin önemli kavramsal yapı ve bilgilerle donanırlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Belli bir problematiği analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisi kazanırlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Önemli felsefî kaynaklara hakim olup alana ilişkin kendilerine yöneltilen soruları araştırma ve cevaplama özelliğini edinirler. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Eleştirel düşünebilir ve felsefi problemlere ilişkin çözüm üretebilirler. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Felsefe alanında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapmaya muktedir olurlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Felsefe tarihinde öne çıkan filozofları, felsefenin temel problem alanlarını ve disiplinlerini, temel felsefi kavramları açıklayabilirler. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Felsefe alanındaki bilgi ve becerileri kullanarak, kişisel ve kurumsal gelişimi planlayabilirler. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bilgiye erişebilme ve kaynak araştırması yapabilme, veri tabanlarını ve diğer bilgi kaynaklarını etkin olarak kullanabilme becerisine sahip olurlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Çağın kültürel, varoluşsal, ahlaki sorunlarını farklı bir açıdan ele alabileceklerdir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|