TÜRK DİLİ I

Yeterlilik İlişkisi

No Program Yeterlilik Puan
PY.1 Pazarlamanın fonksiyonlarını ve iş hayatındaki uygulamalarını tanıyabilmek 0
PY.2 Endüstriyel pazarın yapısını ve tüketici pazarı ve çeşitlerini demografik ve ekonomik özellikleri ile tüketici davranışlarını etkileyen sosyal ve psikolojik kişisel faktörleri bilmek 0
PY.3 Temel bilgisayar programları ile pazarlama alanıyla ilgili bilişim teknolojilerindeki yenilikleri takip edebilmek ve kullanabilmek 0
PY.4 Pazarlamanın temel ilkeleri çerçevesinde, yeni pazarlama yaklaşımlarını kavrayabilmek uygulamaya geçirebilmek ve iş yaşamı süresince ortaya çıkabilecek problemler karşısında analitik düşünme ve çözüm üretebilme yeteneğine sahip olmak 0
PY.5 İşletme içerisinde pazarlama alanında sorumluluk alabilme, diğer çalışanlarla takım çalışması gerçekleştirebilme yetisine sahip olabilmeye imkan veren beceri ve bilgi donanımına sahip olmak 0
PY.6 Pazarlamada sosyal sorumluluğun ve iş ahlakının önemini kavrayabilmek 0
PY.7 Pazarlama konusunda ileri düzeydeki çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirebilecek yeterliliğe sahip olmak 0
PY.8 Pazarlama ile ilgili konularda bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarabilme 0
PY.9 Pazarlama bilgi ve becerilerini iletişim, işletme ve ekonomi alanlarıyla ilişkilendirebilme 0
PY.10 Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma 0

Katkı Derecesi : (1) En Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) En Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024