No | Program Yeterlilik | Puan |
---|---|---|
PY.1 | Türk Eğitim sisteminin genel yapısı, felsefi, sosyal ve tarihsel temelleri hakkında bilgi sahibi olmak | 5 |
PY.2 | Eğitim yönetiminde geleneksel ve güncel teoriler ve yaklaşımlar hakkında bilgi sahibi olmak | 5 |
PY.3 | Liderlik kuramları ve Türk eğitim sistemindeki lider örnekleri, okul liderliği hakkında bilgi sahibi olmak | 5 |
PY.4 | İnsan kaynakları yönetiminin içeriği ve işlevi, planlaması hakkında bilgi sahibi olmak | 5 |
PY.5 | Bilimsel araştırma teknikleri ve bilimsel yaklaşımlarla istatistik teknikler hakkında bilgi sahibi olmak | 5 |
PY.6 | Etik kültürü ve etik bilincine sahip olmak | 5 |
PY.7 | Türk Eğitim sistemini bütünsel açıdan değerlendirerek sorunlara çözümler geliştirmek | 5 |
PY.8 | Eğitim yönetimi yaklaşımlarını uygulamaya geçirmek | 5 |
PY.9 | Liderlik davranışlarını göstermek ve bu davranışların okul müdürlerine kazandırılmasına katkı sağlamak | 5 |
PY.10 | Okul çalışanlarının seçimi, değerlendirilmesi süreçlerini yönetmek | 5 |
PY.11 | Tez önerisi yazmak, istatistiki işlemler yapmak | 5 |
PY.12 | Türk Eğitim sistemini bütünsel açıdan değerlendirerek sorun alanlarını belirleyebilme yeterliliğine sahip olmak | 5 |
PY.13 | Liderlik davranışlarının diğer davranışlardan farkını belirleyebilme yeterliliğine sahip olmak | 5 |
PY.14 | Araştırma yaparken farklı bilgi kaynaklarına ulaşabilme yeterliliğine sahip olmak | 5 |