| PY.1 |
Alana ait kuramsal ve uygulamaya dönük kapsamlı içerik bilgisine sahiptir. |
0 |
| PY.2 |
Temel dini metinleri okuyup anlayabilir. |
0 |
| PY.3 |
Kendisini ifade edebilecek seviyede alan dil bilgisine sahiptir. |
0 |
| PY.4 |
Bireysel farklılıkları dikkate alarak din hizmeti sunabilme yol ve yöntemlerini öğrenir. |
0 |
| PY.5 |
Farklı dini akımların teolojik ve kuramsal yapılarıyla tarihsel gelişimleri bilir. |
0 |
| PY.6 |
Mesleki uygulama alanlarını bilerek tanır. |
0 |
| PY.7 |
Alana ait formasyonunu, uygulama alanına dönüştürebilir. |
0 |
| PY.8 |
Sahip olduğu alan bilgilerini farklı çalışma ortamlarında kullanabilir. |
0 |
| PY.9 |
Uygulamaya dönük bilimsel araştırmalar yapabilir. |
0 |
| PY.10 |
Edindiği bilgi ve becerileri, muhatabının düzeyine uygun tarzda etkili bir yazılı ve sözlü aktarım becerisine sahiptir. |
0 |
| PY.11 |
Alana ait edindiği bilgileri, temel kaynaklara aykırı olmamak kaydıyla, özellikle uygulama alanında bilimi ve sosyal değişimleri dikkate alarak yorumlayıp sorgulayabilir. |
0 |
| PY.12 |
Din hizmetlerinin ve din eğitiminin daha sağlıklı yürütülebilmesi açısından, toplumsal sorunlara duyarlıdır. |
0 |
| PY.13 |
Dinin tarihsel ve güncel tezahürlerini birbiriyle karşılaştırır. |
0 |
| PY.14 |
Alanıyla ilgili ve diğer disiplinlerdeki gelişmeleri izleyebilecek bir bilimsel okuryazarlık yeterliğine sahiptir. |
0 |
| PY.15 |
Sadece mesleki alanındaki çalışmaları değil, sosyal ve beşeri bilimlere yönelik yenilik ve gelişmeleri takip ederek, bu alanlardaki aktivitelere katılır. |
0 |
| PY.16 |
Dini, ahlaki ve toplumsal değerlere duyarlıdır. |
0 |
| PY.17 |
Referansını dinin temel kaynaklarından alan doğru bilgi ve hurafeye dayalı inanç, tutum ve davranışları ayırt eder. |
0 |