| PY.1 |
Mezunların, Medya ve İletişime ilişkin temel kavramsal yapı ve bilgilerle donanması,
|
0 |
| PY.2 |
Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisini kazanma,
|
0 |
| PY.3 |
Medya ve İletişime özel sorularla ilgili olarak, bu temel kaynakları kullanarak çalışmalar yapabilme,
|
0 |
| PY.4 |
Alana ilişkin kendilerine yöneltilen soruları araştırma ve cevaplama; ayrıca eleştirel düşünebilme ve medya ve iletişim problemlere ilişkin çözüm üretebilme becerisini kazanabilme,
|
0 |
| PY.5 |
Problemleri saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahip olabilme,
|
0 |
| PY.6 |
Bir sistemi veya sistem bileşenlerini tasarlama ve modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisine sahip olabilme,
|
0 |
| PY.7 |
Alanındaki uygulamaların evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincinde olabilme,
|
0 |
| PY.8 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olabilme,
|
0 |
| PY.9 |
Alanında ürettiği veya elde ettiği verileri analiz ve sentez yapma, raporlama ve sunma becerisine sahip olabilme,
|
0 |
| PY.10 |
Bilgiye erişebilme ve kaynak araştırması yapabilme, veri tabanlarını ve diğer bilgi kaynaklarını etkin olarak kullanabilme becerisine sahip olabilme,
|
0 |
| PY.11 |
Bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olabilme,
|
0 |
| PY.12 |
Öğrenmek için hareketliliği artırmak ve yaşamboyu öğrenmeyi teşvik edebilme,
|
0 |
| PY.13 |
Ulusal eğitim sistemlerinin çeşitliliğinin göz önünde bulundurulup iş piyasasında kendini daha fazla gerçekleştirebilme,
|
0 |
| PY.14 |
Bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliğine sahip olabilme,
|
0 |
| PY.15 |
Farklı bilimler arasındaki bütünlüğü ve örtüşmeyi ortaya çıkararak yeni bilgilere ulaşabilme.
|
0 |