| PY.1 |
Mezunların, İş Sağlığı ve Güvenliği ilişkin temel kavramsal yapı ve bilgilerle donanması, |
0 |
| PY.2 |
Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisini kazanma, |
0 |
| PY.3 |
İş Sağlığı ve Güvenliğine özel sorularla ilgili olarak, bu temel kaynakları kullanarak çalışmalar yapabilme, |
0 |
| PY.4 |
Alana ilişkin kendilerine yöneltilen soruları araştırma ve cevaplama; ayrıca eleştirel düşünebilme ve İş Sağlığı ve Güvenliğine ilişkin problemlere çözüm üretebilme becerisini kazanabilme, |
0 |
| PY.5 |
İş Sağlığı ve Güvenliğine özgü teknolojileri kullanabilen, iş kazası, meslek hastalıkları, işyerlerinde acil planlama ve risk analizi gibi konularda öncü olabilme, |
0 |
| PY.6 |
Problemleri saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahip olabilme, |
0 |
| PY.7 |
Bir sistemi veya sistem bileşenlerini tasarlama ve modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisine sahip olabilme, |
0 |
| PY.8 |
Alanındaki uygulamaların evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincinde olabilme, |
0 |
| PY.9 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olabilme, |
0 |
| PY.10 |
Alanında ürettiği veya elde ettiği verileri analiz ve sentez yapma, raporlama ve sunma becerisine sahip olabilme, |
0 |
| PY.11 |
Bilgiye erişebilme ve kaynak araştırması yapabilme, veri tabanlarını ve diğer bilgi kaynaklarını etkin olarak kullanabilme becerisine sahip olabilme, |
0 |
| PY.12 |
Bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olabilme, |
0 |
| PY.13 |
Öğrenmek için hareketliliği artırmak ve yaşamboyu öğrenmeyi teşvik edebilme, |
0 |
| PY.14 |
Ulusal eğitim sistemlerinin çeşitliliğinin göz önünde bulundurulup iş piyasasında kendini daha fazla gerçekleştirebilme, |
0 |
| PY.15 |
Bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliğine sahip olabilme, |
0 |
| PY.16 |
Farklı bilimler arasındaki bütünlüğü ve örtüşmeyi ortaya çıkararak yeni bilgilere ulaşabilme. |
0 |