| PY.1 |
Sosyal Hizmetler alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri, faaliyet ve fonksiyonları bilmek ve kullanabilmek |
4 |
| PY.2 |
Hizmet sektöründe kullanılan uluslararası kavramlara hakim olmak, değişen verileri yorumlayabilmek, değerlendirebilmek ve hızlı çözüm önerileri geliştirebilmek, |
4 |
| PY.3 |
Etkin iletişim kurma becerisine sahip olmak, |
4 |
| PY.4 |
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini verilerle destekleyerek üçüncü kişilerle paylaşabilmek, |
4 |
| PY.5 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin kullanmak |
3 |
| PY.6 |
Sorumluluk sahibi olmak. |
3 |
| PY.7 |
Edindiği bilgi ve becerileri, eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmek, |
3 |
| PY.8 |
Hizmet sektörünün paydaşlarıyla ilişkilerini analiz etmek ve etkin biçimde yürütmek, |
4 |
| PY.9 |
Sosyal Hizmet Uzmanlığı mesleğinin gerektirdiği etik değerlere sahip olmak, |
4 |
| PY.10 |
Kalite yönetimi ve süreçleri ile çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahip olmak, |
3 |