No | Program Yeterlilik | Puan |
---|---|---|
PY.1 | Çağdaş Yunan dili ve edebiyatı alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilmek | 0 |
PY.2 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü bilgi alanının ilişkili olduğu disiplinler arası ve kültürlerarası etkileşimi kavrayabilmek | 0 |
PY.3 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü bilgi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek | 0 |
PY.4 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü bilgi alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilmek | 0 |
PY.5 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü bilgi alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilmek | 0 |
PY.6 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü bilgi alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilmek | 0 |
PY.7 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü bilgi alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek | 0 |
PY.8 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü bilgi alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilmek | 0 |
PY.9 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilmek | 0 |
PY.10 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilmek | 0 |
PY.11 | Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısı ile inceleyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilmek | 0 |
PY.12 | Çağdaş Yunan dili, edebiyatı ve kültürü bilgi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamasında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilmek | 0 |