No | Program Yeterlilik | Puan |
---|---|---|
PY.1 | Genelde iletişim özelde radyo televizyon sinema kuramlarını ve bunların sanat kuramlarıyla ilişkisini kavrayabilme | 5 |
PY.2 | İletişim sürecinin tüm yönlerine hakim olabilme | 2 |
PY.3 | Genelde iletişimin, özelde radyo televizyon sinemanın disiplinlerarası bir alan olduğunu bilerek hareket edebilme ve diğer disiplinlerle ilişkiselliğinin farkında olabilme | 5 |
PY.4 | Sanatsal, toplumsal, ekonomik ve siyasal gelişmelerle radyo televizyon sinema alanı arasındaki ilişkiyi kurabilme ve derinlemesine kavrayabilme | 5 |
PY.5 | Enformasyon toplumunda ve teknolojik gelişmelerde radyo televizyon sinema mecralarının sanatsal fenomenlerle de ilişkili olarak bulunduğu yeri değerlendirebilme | 5 |
PY.6 | Öğrenme ve kendini geliştirme olanakları yaratabilme | 5 |
PY.7 | Medya sektörünü analiz ederek fikirler, çözümler ve farklı yaklaşımlar geliştirebilme, sanatsal olgulara yaratıcı eleştiriler getirebilme | 2 |
PY.8 | Bilimsel bir sorunsal kurgulayabilme ve bu sorunsalı enine boyuna inceleyebilecek bilimsel bir araştırma gerçekleştirebilme, kuram ve yaklaşım geliştirebilme | 4 |
PY.9 | İçerisinde medyanın rol ve sorumluluklarının düzenlendiği anayasal, yasal ve uluslararası yasal çerçeveyi bilerek fikir ve sanat eserleri üzerine kamusal düzenlemeri takip edebilme | 2 |
PY.10 | Uluslararası akademik arenada genelde sosyal bilimsel özelde ise iletişim ve radyo televizyon sinema alanında ufuk açıcı makaleler yayınlayabilme, sunumlar gerçekleştirebilme, araştırmalar yönetebilme | 5 |
PY.11 | Radyo televizyon sinema normlarını, uygulamalarını ve halk tarafından algılanmasını etkileyen ulusal ve uluslararası düzeydeki sanatsal, düzenleyici, politik, ekonomik ve sosyal gelişmeleri, radyo televizyon sinemanın yaygınlaştırılmasını etkileyen teknolojik gelişmeleri kavrayabilme | 5 |
PY.12 | Demokratik, insan hakları temelli, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranabilme, ırkçı, cinsiyetçi ve her türlü ayrımcı politikaların farkına varabilme, ayırt edebilme ve bunlara karşı tutum sergileyebilme | 5 |