TÜRK ROMANININ DOĞUŞU VE GELİŞİMİ

Yeterlilik İlişkisi

No Program Yeterlilik Puan
PY.1 Uzmanlık alanının gerektirdiği metodolojik alt yapının yanı sıra bağımsız bir araştırmacı olarak araştırma sürecini tasarlama, uygulama ve sonuçlandırma becerisine sahip mi? 0
PY.1 Doktora eğitimi süresince edindiği bilgiyi ve beşeri bilimler konularındaki kuramsal bilgi birikimini eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebiliyor ve farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabiliyor mu? 0
PY.2 Alanındaki güncel gelişmelere sistematik olarak yaklaşabiliyor ve araştırma yöntemlerinde üst düzey beceri elde edebiliyor mu? 0
PY.2 Alanındaki güncel gelişmelere sistematik olarak yaklaşabiliyor ve araştırma yöntemlerinde üst düzey beceri elde edebiliyor mu? 0
PY.3 Alanındaki mevcut çalışmaları eleştirel bir bakış açısıyla analiz edebiliyor ve disiplinler arası etkileşimden faydalanarak bilime yenilik getirecek özgün sonuçlara ulaşabiliyor mu? 0
PY.3 Alanındaki mevcut çalışmaları eleştirel bir bakış açısıyla analiz edebiyor ve disiplinler arası etkileşimden faydalanarak bilime yenilik getirecek özgün sonuçlara ulaşabiliyor mu? 0
PY.4 Türk dili ve edebiyatı terminolojisini ve tekniklerden de faydalanarak Türkçeyi etkin ve doğru bir biçimde kullanma becerisi edindi mi; bilimsel ve eleştirel düzeyde okuma yaptı mı ve sözlü olarak kendini ifade etmek amacıyla en az bir yabancı dil bilgisine sahip mi? 0
PY.4 Türk Dili ve Edebiyatı terminoloji ve tekniklerinden de faydalanarak Türkçeyi etkin ve doğru bir biçimde kullanma becerisi edindi mi; bilimsel ve eleştirel düzeyde okuma yaptı mı ve sözlü olarak kendini ifade etmek amacıyla en az bir yabancı dil bilgisine sahip mi? 0
PY.5 Araştırması sonucu elde ettiği özgün verileri sunma ve savunma hususundaki yetkinliğini geliştirmek amacıyla en az bir bilimsel toplantıya konuşmacı olarak iştirak etti ve/veya uzmanlık alanı ile ilgili hazırladığı bir bilimsel makaleyi ulusal ya da uluslararası bir hakemli dergide yayınladı mı? 0
PY.5 Etik sorumluluk bilinci farkındalığı ile araştırma sonuçlarını yazılı ve sözlü olarak akademik çevreler ile paylaşarak edebiyat biliminin gelişimine katkı sağladı mı? 0

Katkı Derecesi : (1) En Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) En Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2025