AĞIZ İNCELEMELERİ

Yeterlilik İlişkisi

No Program Yeterlilik Puan
PY.1 Uzmanlık alanının gerektirdiği metodolojik alt yapının yanı sıra bağımsız bir araştırmacı olarak araştırma sürecini tasarlama, uygulama ve sonuçlandırma becerisine sahip mi? 0
PY.1 Doktora eğitimi süresince edindiği bilgiyi ve beşeri bilimler konularındaki kuramsal bilgi birikimini eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebiliyor ve farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabiliyor mu? 0
PY.2 Alanındaki güncel gelişmelere sistematik olarak yaklaşabiliyor ve araştırma yöntemlerinde üst düzey beceri elde edebiliyor mu? 0
PY.2 Alanındaki güncel gelişmelere sistematik olarak yaklaşabiliyor ve araştırma yöntemlerinde üst düzey beceri elde edebiliyor mu? 0
PY.3 Alanındaki mevcut çalışmaları eleştirel bir bakış açısıyla analiz edebiliyor ve disiplinler arası etkileşimden faydalanarak bilime yenilik getirecek özgün sonuçlara ulaşabiliyor mu? 0
PY.3 Alanındaki mevcut çalışmaları eleştirel bir bakış açısıyla analiz edebiyor ve disiplinler arası etkileşimden faydalanarak bilime yenilik getirecek özgün sonuçlara ulaşabiliyor mu? 0
PY.4 Türk dili ve edebiyatı terminolojisini ve tekniklerden de faydalanarak Türkçeyi etkin ve doğru bir biçimde kullanma becerisi edindi mi; bilimsel ve eleştirel düzeyde okuma yaptı mı ve sözlü olarak kendini ifade etmek amacıyla en az bir yabancı dil bilgisine sahip mi? 0
PY.4 Türk Dili ve Edebiyatı terminoloji ve tekniklerinden de faydalanarak Türkçeyi etkin ve doğru bir biçimde kullanma becerisi edindi mi; bilimsel ve eleştirel düzeyde okuma yaptı mı ve sözlü olarak kendini ifade etmek amacıyla en az bir yabancı dil bilgisine sahip mi? 0
PY.5 Araştırması sonucu elde ettiği özgün verileri sunma ve savunma hususundaki yetkinliğini geliştirmek amacıyla en az bir bilimsel toplantıya konuşmacı olarak iştirak etti ve/veya uzmanlık alanı ile ilgili hazırladığı bir bilimsel makaleyi ulusal ya da uluslararası bir hakemli dergide yayınladı mı? 0
PY.5 Etik sorumluluk bilinci farkındalığı ile araştırma sonuçlarını yazılı ve sözlü olarak akademik çevreler ile paylaşarak edebiyat biliminin gelişimine katkı sağladı mı? 0

Katkı Derecesi : (1) En Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) En Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2025