| PY.1 |
İslâm Tarihi, Selçuklular, Türk-İslâm devletleri, Bizans ve Haçlı Seferleri tarihine dair konular başta olmak üzere Ortaçağ tarihinin temel meseleleri ve bu süreçteki devletler, kültürler, toplumlar ve olaylar hakkında ayrıntılı bilgi kazanma |
0 |
| PY.2 |
Tarihe özgü bilimsel etik kuralları, araştırma teknikleri ve metodolojiyi kavrama ve kullanma becerisi |
0 |
| PY.3 |
Birinci elden tarihi kaynakları okuma, yorumlama ve doğru şekilde kullanma becerisi |
0 |
| PY.4 |
Alanla ilgili orijinal kaynaklardaki bilgileri mukayeseli bir şekilde değerlendirebilme ve sentez becerisi |
0 |
| PY.5 |
Alanla ilgili problemlere ve tartışmalara yönelik yaklaşım ve öneri geliştirme becerisi |
0 |
| PY.6 |
Ortaçağ Türk ve dünya tarihinin meselelerine dair uluslararası düzeyde literatür taraması yaparak analitik ve eleştirel düşünme yöntemleriyle akademik çalışmalar yapabilme becerisi |
0 |
| PY.7 |
Ortaçağ tarihiyle ilgili bir araştırma projesini planlama, yönetme ve sonuçları yorumlayabilme becerisi |
0 |
| PY.8 |
Tarih alanıyla ilgili güncel gelişmeleri ve tartışmaları takip etme becerisi |
0 |
| PY.9 |
Alanla ilgili en az bir kaynak dilini öğrenme hususunda farkındalık kazanma |
0 |
| PY.10 |
Alanla ilgili konuları disiplinler arası bir perspektifle ele alma becerisi |
0 |
| PY.11 |
Ortaçağ tarihini ilgilendiren bir konuda sebep ve sonuçlar arasında bağlantı kurarak akademik bir içerik üretip yazılı veya sözlü olarak sunma becerisi |
0 |