| PY.1 |
Pazarlama alanında uzmanlık düzeyinde kuramsal ve uygulamalı bilgiye sahip olmak |
0 |
| PY.2 |
Pazarlama alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek |
0 |
| PY.3 |
Pazarlama alanına ilişkin bilgileri analitik ve sistematik olarak analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve değerlendirebilmek |
0 |
| PY.4 |
Pazarlama alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanmak suretiyle verileri yorumlayabilmek, analiz edebilmek, sorunları tanımlayabilmek ve çözüm önerileri getirebilmek |
0 |
| PY.5 |
Pazarlama alanının ilişkili olduğu diğer alanlarla etkileşimi açıklayabilmek |
0 |
| PY.6 |
Edindiği bilgi ve becerileri, eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmek |
0 |
| PY.7 |
Pazarlama ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilmek |
0 |
| PY.8 |
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmek |
0 |
| PY.9 |
Pazarlama alanına ilişkin yapılacak çalışmalara özgünlük ve katkı sağlayabilmek |
0 |
| PY.10 |
Toplum, çevre ve sosyal adalet bilincine sahip, özgüvenli ve etik değerlere saygılı olmak |
0 |