KUANTUM HESAPLAMA TEORİSİNE GİRİŞ

Yeterlilik İlişkisi

No Program Yeterlilik Puan
PY.1 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziğinde yüksek lisans eğitimde lisans yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme becerisi 5
PY.2 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziği ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrama becerisi 5
PY.3 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziğinde edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme becerisi 5
PY.4 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziğinde bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilmek; uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme becerisi 5
PY.5 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziğide bir sorunu, bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek ve gerektiğinde uygulayabilme becerisi 5
PY.6 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziğinde uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme becerisi 5
PY.7 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziği ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilmek, öğrenmeyi yönlendirebilmek ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme becerisi 4
PY.8 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziğinde güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme becerisi 4
PY.9 Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemek, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme becerisi 4
PY.10 En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi 4
PY.11 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziği ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme becerisi 4
PY.12 Yüksek Enerji ve Plazma Fiziği ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetleyebilme becerisi 4

Katkı Derecesi : (1) En Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) En Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024