ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II

Yeterlilik İlişkisi

No Program Yeterlilik Puan
PY.1 Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak çocuk gelişimi alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. 0
PY.2 Çocuk gelişimi alanındaki temel bilimsel bilgiye ulaşma, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir. 0
PY.3 Çocuk gelişimi alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. 0
PY.4 Çocuk gelişimi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder, araştırmalara ve kanıtlara dayalı mesleki ve etik değerler gözetilerek çözüm önerileri geliştirir. 0
PY.5 Çocuk gelişimi alanı ile ilgili temel bilgisayar programlarını ve ilgili teknolojileri kullanır. 0
PY.6 Çocuk gelişimi alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. 0
PY.7 Çocuk gelişimi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. 0
PY.8 Öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. 0
PY.9 Çocukların gelişimine uygun etkinlikler planlar 0
PY.10 Çocuk gelişimi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder. 0
PY.11 Süreğen hastalığı olan çocuklar için etkinlikler hazırlar 0
PY.12 Çocuk haklarını tanımlar. 0
PY.13 Çocuk gelişimi alanında teknolojiyi ve araç ve gereci etkin biçimde kullanır 0
PY.14 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. 0

Katkı Derecesi : (1) En Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) En Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024