| PY.1 |
Mezunların, felsefeye ilişkin temel kavramsal yapı ve bilgilerle donanım kazanması, |
5 |
| PY.2 |
Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisi kazanabilme, |
5 |
| PY.3 |
Felsefeye özel sorularla ilgili olarak, bu temel kaynakları kullanarak çalışmalar yapabilme, |
5 |
| PY.4 |
Alana ilişkin kendilerine yöneltilen soruları araştırma ve cevaplama; ayrıca eleştirel düşünebilme ve felsefi problemlere ilişkin çözüm üretebilme becerisi kazanabilme |
5 |
| PY.5 |
Felsefe tarihinde öne çıkan filozofları, felsefenin temel problem alanlarını ve disiplinlerini, temel felsefi kavramları açıklayabilme |
5 |
| PY.6 |
İnsanlığın düşünsel gelişim sürecini ve felsefi düşüncenin farklı dönemlerini yorumlayabilme, |
5 |
| PY.7 |
Felsefe alanındaki bilgi ve becerileri kullanarak, kişisel ve kurumsal gelişimi planlayabilme, |
5 |
| PY.8 |
Felsefe alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, |
5 |
| PY.9 |
Felsefe alanı ile ilgili bilgileri toplar, çözümler, yorumlar ve ilgili kişi, kurum ve kuruluşlarla paylaşabilme, |
5 |
| PY.10 |
Felsefe alanında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapmaya yöneltme, |
5 |
| PY.11 |
Alanında temel kavram ve kuramları özümsemiş, yeterli altyapıya sahip; kuramsal ve uygulamalı bilgileri sorgulayabilme veya kullanabilme becerisine sahip olabilme, |
5 |
| PY.12 |
Yeni ve karmaşık fikirlerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme, |
5 |
| PY.13 |
Alanıyla ilgili yazılmış kaynaklar ve alanını destekleyen diğer kaynakları değerlendirebilecek kuramsal bilgilere sahip olma, |
5 |
| PY.14 |
Problemleri saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine; gerekçelendirilebilir çözümler önerebilme becerisine; bu amaçla uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçme ve uygulama becerisine sahip olma, |
5 |
| PY.15 |
Bilgiye erişebilme ve kaynak araştırması yapabilme, veri tabanlarını ve diğer bilgi kaynaklarını etkin olarak kullanabilme becerisine sahip olma, |
5 |
| PY.16 |
Alanıyla ilgili edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, sorunları saptayabilme ve gerekçelendirilebilir çözümler önerebilme becerisine sahip olma. |
5 |