Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Emek piyasalarının yapısı ve kurumlarını kavrayabilme, analiz edebilme. | 5 | ||||||||||||||
Emek piyasaları yönetiminin temel ilke, kurum, kural ve güncel konularını, ülkenin koşulları ve uluslararası genel kabul gören normlar çerçevesinde sorgulayabilme ve yorumlayabilme. | 5 | ||||||||||||||
Emek piyasalarına yönelik mevzuat hükümlerini takip edebilme, analitik bir bakış açısıyla tahlil edebilme ve söz konusu hüküm ve kararları Türk emek piyasasının özelliklerini belirlemede kullanabilme. | 5 | ||||||||||||||
Emek piyasalarında meydana gelen değişim ve dönüşümleri anlama, analiz edebilme. | 5 | ||||||||||||||
Güncel gelişmeler çerçevesinde devletin emek piyasalarına müdahale araçlarında meydana gelen değişmelerin neden ve sonuçlarına hâkim olabilme. | 5 | ||||||||||||||
Dijitalleşme ile emek piyasalarında yaşanan değişimlerin farkına varma, emek piyasalarının aktörleri üzerindeki etkilerini kavrama ve bu sayede geleceği öngörebilme yetisi kazanma. | 4 | ||||||||||||||
Özel istihdam bürolarının emek piyasaları yönetimindeki yeri ve gerçekleştirdikleri faaliyetleri anlama, analiz edebilme ve sorgulama. | 4 | ||||||||||||||
Kamu istihdam kurumunun amacı, görevleri ve faaliyetleri anlama , analiz edebilme ve sorgulama | 5 | ||||||||||||||
Hayatın tamamının bir öğrenme süreci olduğunu içselleştirme; çalışma hayatındaki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme | 3 | 5 | |||||||||||||
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri çalışma hayatında analitik bir bakış açılışıyla kullanabilme | 3 |