Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminin kültürlerarasılık amacına uygun metinler seçebilme ve kullanabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ve öğrenimi süreçlerinde alana dair kavramları ve olgular etkin ve verimli biçimde kullanabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Ders metinlerindeki kültürlerarası unsurları analiz edebilir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Türk kültürüne has özellikleri ihtiva eden edebî metinleri eğitsel materyallere dönüştürüp sunabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi amacına yönelik farklı kültürel unsurları barından eğitsel metinler geliştirebilir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Kültür aktarımında edebî metinlerin tür özelliklerinin olumlu ve olumsuz yönlerini tespit edebillir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi amaçlı farklı türlerde metin seçimi ve kullanımı konusunda bilimsel çalışmalar yapabilir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde kültürlararasılık ile ilgili kaynaklara ulaşmada yeterli bilgi ve donanıma sahip olabillir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde hazırlanmış kültürlerarası materyalleri inceleyip değerlendirebilir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||
Türk kültürüne has özellikleri ihtiva ettiğini iddia eden eğitim materyallerini değerlendirebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |