Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sözcük kavramını açıklayabilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Sözcük türleri ve söz varlığı ile ilgili temel kavramları açıklayabilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Sözcük ve sözcükle ilgili kavramlarla alakalı tartışmalarda görüşlerini gerekçeleriyle ifade edebilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Sözcük öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikleri ayırt edebilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Sözcük öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikleri ayırt uygulayabilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Temel dil becerileri, dil öğretimi yöntem ve yaklaşımları çerçevesinde sözcük öğretimi uygulamalarını ayırt edebilme ve uygulayabilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Sözcük öğrenme stratejilerini belirler ve öğrenicileri uygun sözcük öğrenme stratejisini kullanmaları konusunda yönlendirebilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Düzeye uygun sözcük öğretimi araçları geliştirebilme ve geliştirilmiş olan sözcük öğretimi etkinliklerini değerlendirebilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Söz varlığı ve sözcük öğretimi ile ilgili ulusal ve uluslararası yayınları takip edebilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Söz varlığı ve sözcük öğretimi ile ilgili araştırma yazıları yazabilme | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |