TÜRKÇENİN SÖZ VARLIĞI VE SÖZCÜK ÖĞRETİMİ

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Sözcük kavramını açıklayabilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Sözcük türleri ve söz varlığı ile ilgili temel kavramları açıklayabilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Sözcük ve sözcükle ilgili kavramlarla alakalı tartışmalarda görüşlerini gerekçeleriyle ifade edebilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Sözcük öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikleri ayırt edebilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Sözcük öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikleri ayırt uygulayabilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Temel dil becerileri, dil öğretimi yöntem ve yaklaşımları çerçevesinde sözcük öğretimi uygulamalarını ayırt edebilme ve uygulayabilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Sözcük öğrenme stratejilerini belirler ve öğrenicileri uygun sözcük öğrenme stratejisini kullanmaları konusunda yönlendirebilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Düzeye uygun sözcük öğretimi araçları geliştirebilme ve geliştirilmiş olan sözcük öğretimi etkinliklerini değerlendirebilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Söz varlığı ve sözcük öğretimi ile ilgili ulusal ve uluslararası yayınları takip edebilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5
Söz varlığı ve sözcük öğretimi ile ilgili araştırma yazıları yazabilme 2 4 5 5 5 5 5 5 5 5

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024