Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Eğitim ve öğretimde program kavramını tanımlayabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Eğitim ve öğretimde program çerçevesi çizebilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Eğitim ve öğretimde programın önemini açıklayabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Program geliştirme süreçlerini listeleyebilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Avrupa Ortak Başvuru Metni ile ilgili temel kavramları açıklayabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programını açıklayabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programını eleştirebilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programına göre materyal incelemesi yapabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programına göre materyal üretebilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programına göre üretilmiş materyalleri eleştirebilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |