YER/MEKAN VE KÜLTÜR

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler 1970’lerden bu yana sosyal bilimlerde yürütülen mekan, yer ve peyzaj tartışmalarına, daha çok coğrafya ve antropoloji yazınlarına odaklanarak, vakıf olacaklar. 5 5 3 1 1 1 1 1 1 1 1 3 5 1 1
Mekan, yer, peyzaj kavramlarının ortak ve ayrımsal yanlarını öğrenecekler. 5 5 3 1 1 1 1 1 1 1 1 3 5 1 1
Söz konusu kavramların antropoloji, coğrafya ve arkeoloji alanında ne şekillerde ele alındığını bilecekler. 5 5 3 1 1 1 1 1 1 1 1 3 5 1 1
Mekan, yer, peyzaj kuramlarını özgün bir araştırma projesi geliştirmek üzere kullanacaklar. 5 5 5 3 5 3 3 1 3 1 4 5 5 1 5
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili araştırma soruları ve yöntemleri geliştirecekler. 5 5 5 3 5 3 3 1 3 1 5 5 5 1 5
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili geliştirdikleri araştırma proje fikrini bir öneriye dönüştürmeyi öğrenecekler. 5 5 5 3 5 3 3 1 3 1 5 5 5 1 5
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili geliştirdikleri araştırma projeyi ileri okumalar yaparak geliştirecekler. 5 5 5 3 5 3 3 1 5 1 5 5 5 1 5
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili geliştirdikleri araştırma önerisini ödeve dönüştürecekler. 5 5 5 5 5 5 5 4 5 1 5 5 5 1 5
Mekan, yer, peyzaj kavramlarıyla ilişkili geliştirdikleri araştırma önerisini sınıfta sunacaklar. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 1 5 5 5 1 5
Proje sunumu sırasında sınıf arkadaşları ve öğretim üyesiyle fikir alışverişinde bulunarak, alana ilişkin yöntem bilgilerini geliştirecekler. 5 5 3 5 5 3 5 5 5 1 5 5 5 1 5

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024