PAZARLAMA STRATEJİLERİ

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Pazar kavramı bağlamında pazarlama ve satış tanımlarını doğru öğrenmek.
Temel pazarlama bileşenlerini öğrenmek
Pazar analizi yapabilecek düzeyde bir işletmeye dair iç ve dış faktörleri değerlendirebilmek
Entegre bir pazarlama planı hazırlayabilmek ve bunu ürün geliştirme, fiyat, tanıtım gibi pazarlama karması kapsamında yapabilmek
Dijitalleşen dünyada yeni pazarlama araçlarını değişen tüketici davranışları ve beklentileri doğrultusunda yorumlayabilmek.

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024