Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atomcu felsefenin temel kavramlarını öğrenmek | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||
Atomculuğun felsefi ilkelerini kavramak | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||
Epikouros felsefesinin Atomcu felsefeden ayrıldığı ilkeleri kavramak | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||
De Rerum Natura'daki konular, tartışımalar hakkında bilgi sahibi olmak | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||
Lucretius'un Roma Edebiyatı'nda neden özel bir yere sahip olduğunu kavramak | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||
Felsefi bir şiir yazmanın düz yazı eseri yazmaktan farkını anlamak | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||
Lucretius'un Batı edebiyatı ve modernite üzerinde bıraktığı muazzam etkinin nedenlerini kavramak | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | |||
Lucretius'un yaşadığı dönemin sosyo-politik olaylarının eserdeki yansımalarını kavramak | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
De Rerum Natura ile modern edebiyat eserleri arasında karşılaştırmalar yapmak | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Bir konu üzerine araştırma yapıp sınıfta sunma becerisi kazanmak | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 |