Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Roman türünün gelişim süreci hakkında bilgi sahibi olmak. | 4 | 5 | 3 | 5 | 2 | 5 | 4 | 2 | 5 | 3 | 2 | 5 | |||
Antikçağın toplumsal ve kültürel yapısına dair bilgi edinmek. | 4 | 5 | 4 | 5 | 2 | 5 | 4 | 2 | 5 | 3 | 2 | 5 | |||
Roman türü özelinde antikçağ edebiyatı ile Batı edebiyatları arasında ilişki kurmak. | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | |||
Alanıyla ilgili bilimsel okur yazarlık düzeylerini geliştirmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 2 | 5 | |||
Karşılaştırmalı edebiyat araştırmaları yapabilmek ve disiplinlerarası çalışmalar ortaya koyabilmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | |||
Edebi metinlerden hareketle kültürel ve toplumsal çözümlemeler yapabilmek. | 5 | 5 | 4 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Roman türünün antikçağda doğan diğer edebi türlerle ilişkisini kurabilmek. | 5 | 5 | 4 | 5 | 2 | 5 | 4 | 2 | 4 | 4 | 3 | 4 | |||
Alanıyla ilgili temel kaynakları öğrenmek. | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 2 | 4 | 3 | 3 | 4 | |||
Edebiyat teknikleri ve üslup özellikleri hakkında bilgi edinmek. | 4 | 5 | 4 | 4 | 2 | 3 | 4 | 2 | 5 | 2 | 3 | 4 | |||
Çağdaş edebiyat kuramlarını anlayıp tartışabilmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 |