Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rhetorica sanatı konusunda kuramsal bilgiler edinmek. | 5 | 5 | 3 | 3 | 2 | 4 | 4 | 2 | 5 | 4 | 3 | 4 | |||
Rhetorica konusundaki temel metinler hakkında bilgi sahibi olmak. | 3 | 4 | 3 | 4 | 2 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 2 | 4 | |||
Edebi, felsefi ve hukuki metinleri rhetorica açısından değerlendirebilmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 4 | 5 | 2 | 4 | 3 | 4 | 5 | |||
Söylev türleri ve tekniklerini öğrenmek ve uygulamak. | 5 | 5 | 3 | 3 | 2 | 3 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | 4 | |||
Antikçağın insan ve eğitim anlayışını kavramak. | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | |||
İlgili alanın terimbilimi konusunda bilgi edinmek. | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 4 | 2 | 4 | 4 | |||
İlgili alanda temel düzeyde okur yazarlık geliştirmek. | 3 | 5 | 3 | 4 | 1 | 4 | 3 | 2 | 5 | 1 | 3 | 4 | |||
ilgili alanda bilimsel araştırmalar yapmak. | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 5 | 4 | 2 | 5 | 3 | 4 | 5 | |||
Alanının kendisine kazandırdığı bilgi ve becerileri ilgili konuya uygulayabilmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | 3 | 5 | 5 | |||
Disiplinlerarası çalışamalar yapabilmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 2 | 5 | 3 | 5 | 5 |