Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Roma'daki gündelik yaşam hakkında bilgi sahibi olmak | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | |||
Roma'yı küçük bir şehir devletinden imparatorluğa dönüştüren kurumları analiz edebilmek | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Kalabalık bir şehir olarak Roma'da yaşanan sorunlar ile modern şehirlerin sorunları arasında karşılaştırma yapmak | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Antik Çağ'da kentlilik kavramının anlamı ve uygarlık tarihindeki önemi hakkında fikir yürütebilmek | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Roma'nın Batı'ya aktararak modern zamanlara miras bıraktığı dini bayramlar hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Cumhuriyet ve İmparatorluk dönemleri arasındaki toplumsal yapıda görülen farklar ile ilgili analiz yapabilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||
Sınıflı toplumun Roma gündelik yaşamına etkilerini analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | |||
İnanışların gündelik yaşama ve kültüre nasıl yön verdiğini analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | |||
Edebi metinlerin gündelik yaşamı ne kadar yansıttığını analiz edebilmek | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | |||
Roma'nın modern dünyaya biraz bıraktığı yapılar ve kurumlar hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 |