ROMA EDEBİYATI TARİHİ. III

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Siyaset ve edebiyat arasındaki ilişkiyi irdeleyebilmek 4 4 4 3 3 3 4 4 3 4 3 3
Sosyo-politik şartların edebi eserlere yansımalarını analiz edebilmek 4 4 4 3 3 4 4 3 3 4 3 3
Söylev türleri ve hitabet teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak 4 4 4 3 3 4 3 3 3 4 3 3
Hitabet ve politika ilişkisini irdeleyebilmek 4 4 4 3 3 3 4 3 3 4 3 3
Hamilik kurumu üzerinden siyasetin edebiyata yöne verme çabasını kavrayabilmek 4 4 4 3 3 4 4 4 3 4 3 3
Pastoral şiir, didaktik şiir ve elegeia gibi söz konusu dönemde altın çağını yaşayan şiir türlerini analiz edebilmek 4 4 4 3 3 4 4 3 4 4 3 3
Cumhuriyet dönemi ile Erken İmparatorluk dönemi edebiyatları arasında karşılaştırma yapabilmek 4 4 4 3 3 3 3 3 3 4 3 3
Chiasmus, metafor, alegori gibi söz sanatlarını irdeleyebilmek 5 4 4 3 4 3 4 3 3 4 3 3
Latince bir edebi metni, ilham aldığı Yunanca edebi metinle karşılaştırabilmek 4 4 4 3 4 4 3 3 3 4 3 3
Latince bir edebi metni, ilham verdiği modern edebi metinle karşılaştırabilmek 4 4 4 3 4 4 3 3 3 4 3 3

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024