Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Siyaset ve edebiyat arasındaki ilişkiyi irdeleyebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Sosyo-politik şartların edebi eserlere yansımalarını analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Söylev türleri ve hitabet teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Hitabet ve politika ilişkisini irdeleyebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Hamilik kurumu üzerinden siyasetin edebiyata yöne verme çabasını kavrayabilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Pastoral şiir, didaktik şiir ve elegeia gibi söz konusu dönemde altın çağını yaşayan şiir türlerini analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | |||
Cumhuriyet dönemi ile Erken İmparatorluk dönemi edebiyatları arasında karşılaştırma yapabilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Chiasmus, metafor, alegori gibi söz sanatlarını irdeleyebilmek | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Latince bir edebi metni, ilham aldığı Yunanca edebi metinle karşılaştırabilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | |||
Latince bir edebi metni, ilham verdiği modern edebi metinle karşılaştırabilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 |