Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Latin Edebiyatı'ndaki dönemler ve türler hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | |||
Sosyo-politik şartların edebi eserler üzerindeki etkisini analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | |||
Roma'nın hakim yönetici sınıfının çeşitli edebi türlerle doğrudan bağını analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | |||
İki temel hitabet okulu arasındaki farkları irdeleyebilmek | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | |||
Latince bir edebi metindeki aliterasyon, asonans gibi söz sanatlarını analiz edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||
İskenderiye şiiri ve yeni şairler akımı hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | |||
Tragedya, destan, yergi gibi, Batı edebiyatının da temel metinlerine ilham veren türleri ayrıt edebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | |||
Kaynak metin ile çeviri ya da uyarlama metni arasında karşılaştırma yapabilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | |||
Siyaset ve edebiyat arasındaki ilişkiyi irdeleyebilmek | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | |||
Latin şiirindeki bazı vezinler hakkında bilgi sahibi olmak | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |