Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
okuma eylemine ilişkin farklı kuramları açıklayabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
okuma eylemini entelektüel, duygusal ve bedensel bir deneyim olarak analiz edebilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
okum eyleminin hem bireyin geleneksel topluma dahil edilmesinde hem de ona isyan etmesinde oynadığı rolü açıklayabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
okuma eyleminin irdelenmesinde cinsiyet politikasının rolünü analiz edebilecekler | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
okuma eyleminin irdelenmesinde sınıf politikasının rolünü açıklayabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
romanları okunan yazarların okuma eylemine ilişkin farklı bakış açılarını açıklayap karşılaştırabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
dönemin kültürel iklimi ve tarihsel olayların okuma eylemine ilişkin bakış açılarını ne yönde etkilediğini analiz edebilecekler | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Matbaacılığın ve okur yazarlığın artmasının kültürü ne yönde değiştirdiğini açıklayabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
okuma eyleminin politik işlevini analiz edebilecekler | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
okumanın kendini, dünyayı ve başkalarını anlamadaki rolünü açıklayabilecek | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 |