Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenci İngiliz Rönesansı hakkında edebi, politik, ekonomik ve kültürel açıdan kapsamlı bilgi sahibi olur. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, antik Yunan geleneğinden Britanya'daki dini kökenlere kadar dramanın tarihi geçmişi hakkında bilgi sahibidir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, Shakespeare'in insan, tiyatro yönetmeni ve oyun yazarı olarak yanı sıra çağdaşları hakkında da geniş bir bakış açısına sahiptir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, Shakespeare dramasını parçalara ayırma ve analiz etme biçimini içselleştirir ve analitik süreci tüm Shakespeare örneklerine uygulayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, seçilmiş bir dizi Shakespeare oyunu hakkında derinlemesine ve karmaşık bilgi edinebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci 17. yüzyılda drama prodüksiyonu ve tiyatronun lojistiğini anlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, oyun yazarına özgü tekrarlanan kavramlar, temalar ve argümanlar açısından Shakespeare'in oyunları arasındaki karşılaştırmalı bağlantıları fark edebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 |