Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İnsan Haklarına ilişkin kuramsal bilgi edinir, bu bilginin iletişim alanındaki yansımalarını kavrar. | 5 | 4 | 2 | 5 | 5 | 1 | 3 | 5 | 1 | 3 | 1 | 5 | 2 | 2 | 4 | ||||
Gazetecilik uygulamalarını insan hakları açısından değerlendirmeyi öğrenir. | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 1 | 4 | 5 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 2 | 5 | ||||
Hak ve özgürlüklere saygılı habercilik kurallarına uygun habercilik yapar. | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 1 | 5 | 2 | 2 | 5 | ||||
Demokrasi, insan hakları bağlamında medya etik kurallarına uygun davranır. | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 1 | 5 | 1 | 5 | 3 | 2 | 5 | ||||
Irkçı, ayrımcı politikalar hakkında farkındalığı yüksek tutum geliştirir. | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 2 | 5 | ||||
Cinsiyetçi tutum ve uygulamalar hakkında farkındalığı yükselir. | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 4 | 5 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 2 | 5 | ||||
Hak temelli gazetecilik uygulamalarına uygun etik kurallara değer verir. | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 4 | 5 | 1 | 5 | 1 | 5 | 3 | 2 | 5 | ||||
Hak temelli gazetecilik -Barış gazeteciliği uygulamaları hakkında farkındalık geliştirir. | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 2 | 4 | 5 | 1 | 5 | 1 | 5 | 3 | 2 | 5 | ||||
Yerel - ulusal- uluslararası ölçekte yaşanan sorunların bireysel, sosyal, kültürel hak bağlamını geniş bir perspektiften ele alır. | 3 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 3 | 5 | 1 | 4 | 1 | 5 | 2 | 2 | 5 | ||||
Disiplinler arası bir kavrayışla sorun, olay ve gelişmeleri iletişim açısından geniş bir perspektiften ele alır. | 4 | 5 | 1 | 5 | 5 | 2 | 4 | 5 | 1 | 4 | 1 | 5 | 2 | 2 | 5 |