REKLAMDA STRATEJİK PLANLAMA

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Reklam kampanyalarını, sahip olunan eleştirel yaklaşımlarla stratejik olarak değerlendirebilecektir. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Reklam kampanyası hazırlama süreci ile ilgili temel bilgileri edinecek, kampanya stratejisinin saptanması ve bağlı olarak yapılacak çalışmaları uygulayabilecektir. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Topluluk önünde sunum yapabilme, düşüncelerini net bir şekilde ifade edebilme, takım çalışmasında yer alabilme, karşılaşılan sorunların çözümüne katkı sunabilme gibi çeşitli iletişim becerilerini elde edebilme 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Sanat, psikoloji, sosyal psikoloji, kişilerarası iletişim gibi diğer bilim dalları ya da alanlardan edindiği bilgileri uygulayabilme yetisi kazanılacaktır. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği etik davranışa uygun davranabilme bilinci kazanılacaktır. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Sosyal sorumluluk kampanyası kavramı ile ilgili yeterli donanıma sahip olarak etkili toplum bilinçlendirme kampanyaları gerçekleştirebilme bilincine sahip olunacaktır. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Strateji kavramı bağlamında etkili ve yaratıcı reklam kampanyası hazırlama yeterliliği edinilecektir. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Reklam disiplinine yönelik araştırma, planlama, uygulama ve değerlendirme süreçlerini kavrayabilme ve uygulayabilme yetisi kazanılacaktır. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Başarılı stratejiye sahip reklam kampanyası örnekleri üzerinde konuşularak, başarı ölçütlerinin özelliklerini değerlendirebilme yetisi kazanılacaktır. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Reklam ve yaratıcılık kavramı ilişkisi hakkında uygulama yaparak gerekli donanım kazanılacaktır. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024