Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen bilimsel yaklaşımı ön plana alacak şekilde ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olacaklardır | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||
Matematik disiplinindeki edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanma becerilerini geliştireceklerdir | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||
Matematik disiplinindeki kavram ve düşünceleri bilimsel yöntemlerle inceleyebilmeyi öğrenerek verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme yetisine sahip olacaklardır | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||
Sorunları tanımlayabilmeyi, analiz edebilmeyi, kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmeyi deneyimleyeceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||
Uygulamada karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme becerisi kazanacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||
Sorumluluğu altında çalışanların mesleki gelişimine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme deneyimi kazanacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||
Farklı disiplin alanlarıyla ilgili karşılaşılan sorunlarda karar verme sürecinde rol oynayabilme yetisine sahip olacaklardır | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||
Analitik ve soyut düşünme yetenekleri gelişecek ve buna bağlı olarak sonuç çıkarma sürecinde zamanı etkin kullanabilme yeteneği kazanacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||
Edindikleri bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme yetisi kazanacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | ||||
Matematik disiplinindeki bilgileri izleyebilme ve bunları derleme analiz etme yetisine sahip olacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 |