Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Radyo yayıncılığının tarihsel önemini kavrar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Tarihsel süreçte değişen radyo dinleyicisini tanımlar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Topluluk radyolarının genel özelliklerini ve işlevlerini anlar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Etkileşimli yayıncılığın önemini kavrar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Üniversite radyolarının genel özelliklerini ve işlevlerini anlar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Radyonun öğrenim süreçleri üzerindeki etkisini ve rolünü kavrar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Dijitalleşen ses yayıncılığının özelliklerini anlar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Hastane ve hapishane gibi niş radyo yayıncılık modellerinin özelliklerini ve işlevlerini kavrar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Afet ve olağanüstü hal dönemlerinde radyonun rolünü ve önemini anlar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||
Alternatif radyo yayıncılık modellerinin demokrasi kültürüne katkısını kavrar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 |