ANALİTİK PAZARLAMA

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Pazarlamaya yönelik analitik bakış açısı geliştirir. 3 5 5 3 4 5 4 4 4 1
Çeşitli analitik sistemleri, teknikleri ve araçları pazarlama karar sürecinde kullanır. 3 5 5 3 4 5 4 4 4 1
Pazarlama kararlarında veri biliminin kullanımını tartışır. 3 5 5 3 4 5 4 4 4 1
Pazarlama verilerinin modellenmesine bağlı olarak tüketici, pazar, rakip ve müşteri analizlerini uygular. 3 5 5 3 4 5 4 4 4 1
Çeşitli geleneksel ve dijital analitikler, metrikler ve göstergeleri kullanarak mevcut pazarlama kararlarının performansını değerlendirebilir. 3 5 5 3 4 5 4 4 4 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024