Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İnsan kişiliğini sorgulama | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | |||||
Kişilik ve kültür etkileşimini ayırt etme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | |||||
Farklı kültür ve zamanlardaki etik çekinceleri ayırt edebilmek | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | |||||
Temel ahlaki problemlerine dair çözüm önermek | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | |||||
Adalet kavramını ve türlerini, ödül ve ceza sistemlerinin işleyişini analiz etme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||||
Ahlaki standartların nasıl oluşturulabileceğini sorgulama ve etik değerlerin kurumsallaştırılmasını benimseme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | |||||
Çeşitlilik yönetimi farkındalığına dair sorumluluk sahibi olma | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | |||||
Sosyal Sorumluluk, Kurumsal Yönetim ve Sürdürülebilirlik gibi çağdaş yönetim sistemlerinin raporlamalarını analiz etme | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 |