FİYATLANDIRMA

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Fiyat kavramının pazarlama stratejileri içerisindeki yerini ve önemini tartışır. 2 5 5 4 5 5 4 4 3 1
Temel fiyatlandırma yöntemlerini karşılaştırır. 2 5 5 4 5 5 4 4 3 1
Yeni ürünleri ve mevcut ürünleri fiyatlandırabilir. 2 5 5 4 5 5 4 4 3 1
Haksız fiyat algısı oluşturmadan fiyat segmentasyonu stratejisini uygulayabilir. 2 5 5 4 5 5 4 4 3 1
Mal ve hizmetlerin fiyatlandırılmasına yönelik farklılıkları tartışabilir. 2 5 5 4 5 5 4 4 3 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024