PAZARLAMA YÖNETİMİ

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Pazarlama planlaması aşamalarını listeler. 4 5 4 5 4 4 5 5 4 1
Ürün ve marka kavramlarının benzerlik ve farklılıklarını tanımlar. 4 5 4 5 4 4 5 5 4 1
Fiyat belirleme ve fiyat yönetimine ilişkin pazarlama uygulamalarını kullanır. 4 5 4 5 4 4 5 5 4 1
Pazarlama kanallarının türlerini tanımlayarak karşılaştırır. 4 5 4 5 4 4 5 5 4 1
Tutundurma karması elemanlarını ayırt eder. 4 5 4 5 4 4 5 5 4 1
Pazarlama planlaması süreçlerini uygular. 4 5 4 5 4 4 5 5 4 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024