PAZARLAMA STRATEJİLERİ

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Pazarlama alanında alınan stratejik kararların, yapılan analizlerin işletmenin diğer birimleriyle olan ilişkilerini tanımlar. 3 5 5 4 5 5 4 5 4 1
Stratejik pazarlama planlama süreçlerini tasarlar. 3 5 5 4 5 5 4 5 4 1
Portföy analizlerini uygular ve yorumlar. 3 5 5 4 5 5 4 5 4 1
Strateji modellerini uygular ve karşılaştırır. 3 5 5 4 5 5 4 5 4 1
Stratejik karar almaya yönelik geliştirilen modelleri ve analizleri uygular. 3 5 5 4 5 5 4 5 4 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024