MARKA YÖNETİMİ

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Marka kararlarının işletmenin pazarlama planları içerisindeki yerini ve önemini tartışır. 2 3 4 5 5 5 4 3 4 1
Marka yönetiminde karşılaşılabilecek problemlere yönelik çözüm önerileri sunar. 2 3 4 5 5 5 4 3 4 1
Yeni bir marka geliştirebilir. 2 3 4 5 5 5 4 3 4 1
Yeni ya da var olan bir markaya ilişkin yönetimsel kararlar alabilir. 2 3 4 5 5 5 4 3 4 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024