REKLAM YÖNETİMİ

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Pazarlama içerisinde tutundurma karmasının yerini tartışır. 2 4 4 5 4 5 4 4 3 1
Reklam türlerini karşılaştırabilir. 2 4 4 5 4 5 4 4 3 1
Mal ve hizmetlere yönelik reklamların benzerlik ve farklılıklarını tanımlayabilir. 2 4 4 5 4 5 4 4 3 1
Reklam kampanyasına rehberlik edecek bir medya planı oluşturabilir. 2 4 4 5 4 5 4 4 3 1
Reklam etkinliğinin ölçümü ile ilgili kararlar alabilir ve önerilerde bulunabilir. 2 4 4 5 4 5 4 4 3 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024