DİJİTAL PAZARLAMA

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Dijital pazarlamanın iş dünyasındaki ve yeni ekonomideki yerini tartışır. 3 5 5 5 4 5 4 4 4 1
Dijital tüketici davranışlarına yönelik işletme sorunlarına çözüm önerilerinde bulunur. 3 5 5 5 4 5 4 4 4 1
Dijital müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik stratejileri uygular. 3 5 5 5 4 5 4 4 4 1
Dijital varlıkları yönetebilir. 3 5 5 5 4 5 4 4 4 1
Sosyal medya pazarlaması süreçlerini uygular. 3 5 5 5 4 5 4 4 4 1
Dijital metrikler ve analitikleri kullanabilir. 3 5 5 5 4 5 4 4 4 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024