HİZMET PAZARLAMASI

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Mal ve hizmetlerin benzerlik ve farklılıklarını karşılaştırır. 2 4 5 5 4 5 4 4 4 1
Hizmet pazarlaması stratejilerini değerlendirir ve uygular. 2 4 5 5 4 5 4 4 4 1
Hizmet işletmelerinin pazarlama kararlarında karşılaşabilecekleri zorluklara yönelik çözüm önerilerinde bulunabilir. 2 4 5 5 4 5 4 4 4 1
Yeni bir hizmet tasarlayabilir. 2 4 5 5 4 5 4 4 4 1
Hizmet süreç planı hazırlayabilir. 2 4 5 5 4 5 4 4 4 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024