Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Grafik ve görsel anlatıların tarihçe, kuram ve gelenekleri hakkında bilinirlik yaratmak. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Çizgi romanları/filmleri eleştirel kuram, kültür ve medya çalışmaları merceklerinden bakarak yakından okumak ve tartışmak. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Çizgi roman ve film gibi grafik ve görsel anlatılardaki İngiliz edebiyatı uyarlamalarını ve yeniden anlatımlarını tartışma becerilerini geliştirmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Edebi yakın okumaları, göstergebilim, medya kuramı, kültür ve uyarlama çalışmalarının yanı sıra çizgi roman/film kuramıyla harmanlayarak zenginleştirmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Sınıf arkadaşları ve dersi veren öğretim üyesinden aldığı geri bildirimler ışığında akademik bildiri yazmak, sunmak ve geliştirmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 |