EDEBİYAT UYARLAMALARI

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Grafik ve görsel anlatıların tarihçe, kuram ve gelenekleri hakkında bilinirlik yaratmak. 5 5 5 5 5 5 3 5 5 5 5 3
Çizgi romanları/filmleri eleştirel kuram, kültür ve medya çalışmaları merceklerinden bakarak yakından okumak ve tartışmak. 5 5 5 5 5 5 3 5 5 5 5 3
Çizgi roman ve film gibi grafik ve görsel anlatılardaki İngiliz edebiyatı uyarlamalarını ve yeniden anlatımlarını tartışma becerilerini geliştirmek. 5 5 5 5 5 5 3 5 5 5 5 3
Edebi yakın okumaları, göstergebilim, medya kuramı, kültür ve uyarlama çalışmalarının yanı sıra çizgi roman/film kuramıyla harmanlayarak zenginleştirmek. 5 5 5 5 5 5 3 5 5 5 5 3
Sınıf arkadaşları ve dersi veren öğretim üyesinden aldığı geri bildirimler ışığında akademik bildiri yazmak, sunmak ve geliştirmek. 5 5 5 5 5 5 3 5 5 5 5 3

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024