Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tarihsel açıdan ve özellikle 20. ve 21. yüzyılda ekoeleştiri ve ekofeminizm bağlamında edebi/eleştirel kuramlara hakim olurlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Tarihsel açıdan ve özellikle 20. ve 21. yüzyılda ekoeleştiri ve ekofeminizm bağlamında edebi/eleştirel kuramlara ve antroposen, hiper nesne, ekofobi gibi kavramlara hakim olurlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Doğa şiiri, ekopoetika, iklim-kurgu, çevre/doğa edebiyatı konusunda derin bilgiye sahip olurlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Ekoeleştirel kuramlar ışığında metin okuma ve yorumlama becerilerini gelişir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Çağdaş ekoeleştiri kuramları ve edebiyatı konularında eleştirel düşünme ve yazma becerilerini gelişir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Bağımsız araştırma yapma ve araştırma deneyimine dayanarak tartışma ve metin yazma becerileri gelişir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |