Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenci görsel anlatıyı tüm boyutları ile analiz edebilir ve okuyabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, uyarlama teorisine eleştirel bir vurgu yaparak metinsel ve görsel olanı 'kardeş sanatlar' olarak birleştirir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, Adaptasyon Teorisi aracılığıyla çağdaş sinema ve televizyon uyarlamaları hakkında kapsamlı bilgi sahibi olur. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci Kültür Teorisi konusunda bilgilidir ve bunu metin ile görsel anlatı arasındaki ilişkiyi daha da netleştirmek için kullanabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, film ve edebi çıktıların nasıl iletişim düzeylerine sahip olduğunu ve hem toplumsal yapı hem de toplumsal eleştiri olduğunu anlamaya başlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci, sinema teorisi ve söylem anlatımı, perspektif, anlatı alanı vb. referanslar yoluyla fikirlerini iletebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||
Öğrenci filmi ikincil metin olarak okur ve onu birincil metnin yeniden yazılması olarak izole edip tanımlayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 |