Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrencilere klasik alımlamayı tanıtmak. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Şiir, kısa öykü, oyun, novella gibi kısa yazında ve mitopoeik yazın, fantastik yazın, bilim kurgu ve polisiye gerilim gibi farklı türlerde klasik mitlerin yeniden anlatımlarını çalışmak. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Klasik mitlerin yeniden anlatımlarının sunduğu yeni okumaların bu mitlerin daha önceki okumalarını nasıl zenginleştirdiğini ve sorgulattığını tartışmak. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Klasik mitlerin edebi yeniden anlatımlarını mit kuramı ve eleştirisi merceklerinden bakarak yakından okumak, incelemek ve eleştirmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Klasik mitleri, yeniden anlatımlarını ve alımlamalarını, ilgili eserlerin tarihsel, sosyal ve kültürel bağlamına göre tartışacak becerileri geliştirmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||
Sınıf arkadaşları ve dersi veren öğretim üyesinden aldığı geri bildirimler ışığında akademik bildiri yazmak, sunmak ve geliştirmek. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 |