Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler, yazında yeniden yazılan metinler ve postmodernizm akımını tartışabilecek duruma geleceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Postmodernismin yapıtaşalrından biri olan metinlerarasılık kavramını tartışabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Niçin eski metinler yeniden yazılır? Hangi amaca hizmet etmektedirler? bu soruların cevaplarını konuşabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Öğrenciler eski ve yeni metinler arasındaki geçişleri konuşabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Shakespeare'in dünya klasiklerinden biri olan Hamlet metninin yeniden yazımını ve bunun nedenini görüp çalışıp tartışabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Tom Stoppard Hamlet'teki iki minör karakteri nasıl merkeze getirmişti. Bunu tartışabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Yeniden yazma ile birlikte birtakım önemli kavram ve akımları da tartışabilecek duruma geleceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
İngiliz Tiyatrosu'nun 20 yy. daki durumunu konuşabilecek yetiye sahip olacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Dünya ve İngiliz Tiyatrosunu karşılaştırabileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Öğrenciler postmodernizmi ve bu akımın önemli trendlerini bilip konuşabilecek ve tartışabilecek duruma gelmişlerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |