| Kültür varlıklarını ve kültürel mirasın tanımını, kapsamını yapabilirler |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Taşınmaz ve taşınır kültür mirasını tanımlayabilir |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Somut olmayan kültür mirasını değerlendirme becerisine sahip olabilir |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kültür varlıklarının değeri hakkında bilgi sahibi olunur. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Koruma konusunda önemli uluslararası ve ulusal bildiriler, mevzuatların neler olduğu ve kapsamlarını öğrenebilirler |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kültürel mirasın korunması ile ilgili ulusal ve uluslararası kurumlar hakkında bilgi sahibi olurlar |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dünya kültür miras listesine girme koşulları, kapsamı ve yönetimi hakkında bilgi sahibi olunur |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dünya miras listesinde Türkiye 'nin yeri ve kültür varlılarını nelerdir bunları tanıyabilirler |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sit ve sit alanlarında koruma uygulamaları hakkında bilgi sahibi olurlar |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye'nin sit alanları nereleridir ve nasıl korunmalıdır bu konu hakkında bilgi sahibi olurlar |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|